PATIENTENSTOP
Afspraken voor gekende patiënten kunnen enkel telefonisch Tel: 02/759.96.90 gemaakt worden.
De wachttijd voor een reguliere afspraak bedraagt op dit moment meer dan 6 maanden. Het is dus niet mogelijk op korte termijn een afspraak te plannen voor een niet-dringend medisch probleem. U kan best uw huisarts contacteren indien u een dringend probleem heeft. Er zijn een beperkt aantal tijdssloten die ik vrij houd voor dringende problemen, maar enkel op verwijzing van een arts. Enkel gekende patiënten kunnen dringend doorverwezen worden.
Van zodra de wachttijd dit toelaat zullen de afspraken vrijgegeven worden voor telkens maximum 4 weken in de toekomst. Indien u een afspraak wenst voor meerdere personen, dient u voor elk afzonderlijk een afspraak vast te leggen. Mijn agenda laat het niet toe om meerdere personen samen op 1 afspraakmoment te behandelen. Afspraken zijn steeds op naam en kunnen niet doorgegeven worden.
Indien U een afspraak niet kan nakomen, dient U deze minimaal 24 uur op voorhand te annuleren (telefonisch). Op die manier vermijdt u dat u een vergoeding aangerekend zal worden en kunnen patiënten met een dringend probleem sneller bij mij terecht.
Bereikbaarheid secretariaat:
- Maandag: 09u-13u
- Dinsdag : 09u–13u
- Woensdag : 09u–10u
- Donderdag: 09u–13u
- Vrijdag: 09u-11u
Een ingreep kan nooit gepland worden zonder dat dit met de arts besproken is.
Gelieve bij elke afspraak steeds uw identiteitskaart, een lijst van uw medicatie en een lijst van uw gekende allergieën mee te brengen. Deel tijdig mee mocht u zwanger zijn of borstvoeding geven.
Betaling via bancontact mogelijk.
Afspraak als vertegenwoordiger
Vertegenwoordigers kunnen telefonisch een afspraak maken.